Längtan

Mando diao

Mando Diao på Olympen en dag för alldeles för lång tid sen

Åhh….längtar tills imorgon!!

känns nästan som julafton….

eller det är som när man var liten man ville bara gå och lägga sig för att tiden skulle gå snabbt!!

det jag längtar så efter och som händer i morgon är….

Vi ska röka kött😀

vi åkte till maxi idag och köpt kött

saltade det och det ska ligga i salt hela natten

sen i morgon åker vi upp till skogen och tänder eld i röken

åhh…ska bli så skoj…. :p

älsklingen har redan rökt kött en gång och det blev super gott

men jag har inte varit med på detta förr

har rökt böckling, ost och räkor men aldrig kött

ska bli sjukt skoj!!!!

 

och oj vad jag trivs med nya bloggen….

sjukt häftig tycker jag

finns så många nya knappar och funktioner som jag vill lära mig ALLT om😀

 

Det enda som hade kunnat göra denna dagen bättre hade varit om Lea hade varit frisk!!!

Tänker på er varje minut av varje dag!!!

hoppas att detta snart får ett slut så att ni kan leva som en vanlig familj!!

Kommentera

