Fototriss – Fult

Söndagens tema hos fototriss är fult!!
Idag åkte vi därför ut till Saltö för att hitta något fult…
Massa fint hittade jag, men även lite ”fult”
hade kunnat ta foto på mina fina sor som blev förstörda….😦
trampade i hundskit så det kom på tyget, så de fick stanna kvar på saltö och jag åkte hem utan skor…
eller hade ett par stövlar i bilden som jag tog på mig….

Tillbaka till temat och här är mina bidrag!!!
Temat på dessa 3 bilder blev ”det är fult att slänga saker i naturen”

 

Fototriss

Fototriss

4 thoughts on “Fototriss – Fult

  1. Anni skriver:

    Fula bilder o fula minnen – det var då inget vidare!

  2. Pialotta skriver:

    Väldigt osunt att kasta plast o annat i vår natur .. riktigt fult gjort.. dina bilder talar:-)

  3. ViDu skriver:

    Fina bilder på fula saker som slängts i naturen. Illa!

  4. Jah Hollis skriver:

    Man ska inte skräpa ner uti naturen sjöng Edvard Persson redan på 1930-talet. Men vad hjälpte det?

Kommentera

