Skriver så tangenterna glöder

Observering och intervju klar
så nu sitter jag och skriver för fullt!!
skriver då det som jag spelat in under intervjun!!
VIlket är en hel del och det måste bli klart idag
för imorgon ska det analyseras!!!

På fredag bär det av till Tomelilla och mormor och morfar!!
där blire mormors köttbullar och så ska jag hjälpa morfar med en sak!!!🙂

När mor slutat jobba så hämtar hon mig och Frida och så drar vi till Vollsjö!!
Där händer en massa saker…bland annat jul middag på söndag tillsammans med familjen!!!

nej nu måste jag återgå till skrivandet!

Kommentera

