Förkyld igen…

Jaha då har man åkt på ytterligare en förkylning
Men det överlever jag nog!!

helgen har i alla fall varit kanon bra
Igår skånes djurpark där det var tomte fest och hur fint som helst!!
På kvällen blev det bus och god mat
hamburage och pommes med älsk, syster m familj och bror
super trevligt
tittade sen på matrix för att hålla mig vaken tills jag skulle vara fyllechafför
mina föräldrars garnnar sulle hämtas i sjöbo 23.30
skulle köra deras bli och det var en upplevelse, hihi inte lätta att växla när man bara kör aotumatare i vanliga fall :p
men det gick bra ändå!

Idag har det varit julbord…riktigt trevligt var det där
med fin musik och god mat
men nu är jag trött efter en intensiv helg
så ska lägga mig och titta på Troja tills dess att jag ska sova

imorgon är det skola och handledning som gäller…

2 thoughts on “Förkyld igen…

  1. Karolina skriver:

    Tack för denna helgen. Vi saknar dig så mycket. Mest Lea…!!!

Kommentera

