Jobbet

Fick jobbet som jag var på anställningsintervju om igår🙂
skoj skoj!!
så den 7 Januari börjar jag jobba😀
fungerar även att åka till Thailand….
Skönt att veta….

Ikväll har det firats med spagetti och köttfärssås och cider
nu ska jag titta lite på TV och sen blir det sängen
Har jobbat från 7.15-17 idag så är ganska mör
Fm på dagis och em på fritids…
Har varit ute hela eftermiddagen…riktigt skoj
Åkt skärtlapp och busat en massa
bra med snö för alla barnen är så glada….

å så har jag pratat med en av de som jag ska jobba med i vår
hon var ute så då passade jag på att pressentera mig lite!!!😀
Eller ja har ju träffat henne innan under mina praktiker men ändå…

nej nu åter till TVn

Kommentera

