21 december

Ännu mer snö har kommit nu….
men tog mig i alla fall in till stan innan idag
tog bussen för säkerhetskull det är aphalt ute idag
lämnade tillbaka en bok på biblioteket
sen gick jag och tittade lite
träffade på bengt och maria snackade en stund
väl hemma igen pratade jag med min älskade syster
de är på väg till småland så vi passade på att snacka lite
om allt möjligt..hihi alltid skoj att snacka…

nu ska jag se om Emma har hittat tillbaka till stan
och se om det blir en liten julfika…

Kommentera

