Nervöst

Åhh….är sjukligt nervös just nu
Dels för att jag sitter med opponeringen och kommer dö när vi ska försvara vårt arbete
men även för att jag börjar jobba imorgon
Aaa….shit alltså jag jobba på riktgt
…..åhh…..shit…

känns som att jag kommer sprängas när som helst…
det är inte smart att ha  2 så stora saker samtidigt…
Men nu är det så….åhh…

kommer inte sova något alls inatt och kommer vara död imorgon
uhh….nej nu ska jag tänka på något annat en stund…
man kan inte gå och oroa sig för något som kommer bli såååå sjukt bra!!
livet ska äntligen få lite struktur!!!
det är ju ändå detta man sett farmemot hela livet….
åhh..ska blir sjukt skoj att ha en riktig inkomst och kunna planera livet som en vuxen
slippa vara en student…en fattig student
oj vad jag ska spara nu när det kommer in lite mer pengar på kontot….

hihi…..thailand nästa år med, nytt objektiv….mycket som ska sparas till
plus det viktigaste en fet budjet för oväntade utgifter, framtida hus osv!!
Jag vill bli vuxen NU!!!🙂

Kommentera

