Nytt objektiv till kameran

Helgen har spenderats i MALMÖ!!
åkte ner i fredes efter att ha varit i kyrkan och blivit lärare och efter en fika i Vollsjö
väl i malmö gick vi till en resurant som heter atmorfär
där åt vi massa goda rätter😀
sen begav vi oss till Möllan och Thomas, My och Otto
kvällen bjöd på rötjut och djupa funderingar

Lördagen var en seg dag som spenderades på stan
jag skulle köpa ett nytt objektiv som jag sparat till
gick till Japanphoto men de hade inte det hemma…
lite besviken fortsatte vi gå på stan
men så kom älsklingen på att det fanns en annan bra kamera butik
så vi traskade dit och vist hade dem mitt objektiv

fick testa det lite i butiken med min kamera och jag blev tokförälskad😀
så det har fotats super mycket hela helgen…
hihi… lördagen bjöd på massa annat skoj…
hemmagjord pizza och skratt
Otto sa massa nya ord/namn
Emil, Magnus, Sofia, Tojsan, hoppsan….

Söndagen började lugnt…
bus med Otto och lite TV
vid 11 gick vi till restaurang Retro
där vi åt Brunch!!
mätta och belåtna gick vi en sväng på stan innan vi begav oss till tåget!

Här kommer lite bilder från brunchen
alla tagna med mitt nya objektiv!!

3 thoughts on “Nytt objektiv till kameran

  1. Emma skriver:

    åh! JAG VILL MED🙂🙂

  2. emma skriver:

    jaa.. verkligen! Jag har önskat mig pengar i examenspresent till ett objektiv😉 hihi..

Kommentera

