Salami och köttbullspizza

Trött och sliten idag…
Har varit på systemet idag och handlat julöl🙂 beställde även en del öl son jag ska testa🙂
Nu sitter jag och lyssnar på bryggradio..
Kul som tusan att lyssna på deras konstiga idéer! Haha…
Till det åts det pizza med salami och köttbullar!😉

Imorgon blire jobb 7-17 låång dag
Men det får gå… Går in 2 timmar för en kollega son ska vara ledig…
Men får ju lite extra lön på det viset🙂

Nu ska jag ta och hoppa i myskläder och sängs mig i sängen och läsa!!:D

2 thoughts on “Salami och köttbullspizza

  1. ulla skriver:

    Hej -konstig smak du fått i blekinge. Fy tusan va jag tycker det låter blääääää. Kram

  2. Sofia skriver:

    Haha…. Man tager vad man haver😉 men det blev faktiskt gott😀

Kommentera

